facebook marketing

digitális marketing, facebook kampányok, facebook marketing, konverzió növelés, közösségi média, lookalike

Így lesz hatékonyabb a Facebook marketinged

piacesprofit.hu

A Facebook marketing során az egyik legnagyobb kérdés, hogy milyen célzással kezdjünk neki a kampányok beállításának. De mi van akkor, ha rátalálsz egy szűkebb szegmensre, melyből csak úgy dőlnek a konverziók az elején, azonban a célcsoportodat kezded kimaxolni és a hirdetések megjelenési gyakorisága lassan az egy tucatot súrolja? Ebben az esetben a konverziók száma csökken, az ügyfélszerzés költsége emelkedik, az elérés pedig drágul.

Tovább olvasom »
blog, facebook, facebook marketing, Facebook-fiók, hirdetés, remarketing, weboldal

Mit tegyünk, ha letörlik a Facebook oldalunkat?

piacesprofit.hu

Tibi atya Facebook oldalát a jelek szerint törölték, legalábbis így hitték a követői, de arról kiderült, hogy csak egy mediahack volt. Az oldalt nem törölték, csak az adminok szüneteltették egy időre, hogy kiderüljön, hogy reagál a sajtó. De lehetett volna igaz is: így járt a közelmúltban a KDNP, korábban a Csonticar, Appleblog, és még sorolhatnánk kisebb-nagyobb oldalakat – írja Közösségi Kalandozások blog szerzője. 

Tovább olvasom »
digitális tartalom, facebook marketing, google, közösségi média, social media, tartalom marketing, ügyfélszerzés

Nem kellenek milliók a hatékony marketinghez

odora

A marketing minden üzleti modell kritikus részlete, a világ cégek ráadásul elképesztő összeget fordítanak marketingtevékenységekre. A Salesforce például bevételei több mint 50 százalékát a Twitter pedig 44 százalékát szánja erre. Ennél azonban jóval kevesebből is érhetünk el sikereket.

Tovább olvasom »
facebook, facebook marketing, közösségi média, like, reakció gombok

Kell nekünk a hála a Facebookon?

piacesprofit.hu

Azt már a kezdő social media menedzserek is tudják, hogy a közösségi médiában elsősorban az érzelmekre kell hatni, ha aktivitást akarunk kiváltani. A Facebook nem véletlenül bővítette a like gombot azzal, hogy már nemcsak tetszésünket, hanem mérgünket, szomorúságunkat vagy épp megdöbbenésünket is kifejezhessük. Bárhol. Bármikor.

Tovább olvasom »
facebook, facebook marketing, közösségi média, tartalomgyártás

Hogyan gondolkodik a Facebook?

piacesprofit.hu

A Facebook akkor sikeres, ha segít az embereknek megtalálni a hatalmas információtengerben a számukra releváns eseményeket. Azt a néhány történetet minden nap, amik igazán fontosak az olvasóknak. Annyira, hogy amikor hazamennek, erről beszélnek a családjukkal és a barátaikkal. Éppen ezért a tartalomgyártóknak nem csak arra kell fókuszálni, hogy elkészítsék azokat, amik fontosak az olvasóknak, hanem arra is, hogy mindez érdekes, izgalmas legyen, olyan, ami megüti az ingerküszöböt. Ezt csak akkor tudjuk megtenni, ha megértjük, hogyan működik a hírfolyam – olvasható a Közösségi kalandozások blogon.

Tovább olvasom »
adwords, facebook marketing, karácsonyi szezon, marketing, marketingeszközök, online marketing

Aki hirdetett, annak egy talicska pénzt hozott a Jézuska

piacesprofit.hu

Az elmúlt évek legjobb karácsonyi forgalmát könyvelhették el a kis- és közepes vállalkozások múlt év decemberében. A vállalkozások több mint felének nőtt a forgalma. Legjobban azoknak akik többet reklámoztak. Ennek ellenére a többség makacsul kitart az ingyenes marketing eszközök mellett – derül ki a Marketing Commando kutatásából.

Tovább olvasom »
facebook, facebook marketing, közösségi marketing

Rajtunk kísérletezik a Facebook

piacesprofit.hu

Még alig indultak el az új reakció gombok a Facebook-on, a legnagyobb közösségi médium a jelek szerint máris újakkal kísérletezik, legalábbis erre utal, hogy ideiglenesen Anyák Napja alkalmából bizonyos országokban elérhetővé vált a “Hála” gomb.

Tovább olvasom »
céges facebook megjelenés, facebook, facebook marketing, közösségi marketing, közösségi oldalak

Helló like, üdv reakciók!

Timár Gigi

6 éve jelentek meg a like gombok a Facebook felületén kívül, akkor 24 óra alatt egymillió weboldalra telepítették az új funkciót. Most az újdonság a többi reakció gomb, aminek a cégek kommunikációjára lehet hatása. Szakértőnk segít, mit kezdjünk vele!

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor