közösségi média

digitális marketing, facebook kampányok, facebook marketing, konverzió növelés, közösségi média, lookalike

Így lesz hatékonyabb a Facebook marketinged

piacesprofit.hu

A Facebook marketing során az egyik legnagyobb kérdés, hogy milyen célzással kezdjünk neki a kampányok beállításának. De mi van akkor, ha rátalálsz egy szűkebb szegmensre, melyből csak úgy dőlnek a konverziók az elején, azonban a célcsoportodat kezded kimaxolni és a hirdetések megjelenési gyakorisága lassan az egy tucatot súrolja? Ebben az esetben a konverziók száma csökken, az ügyfélszerzés költsége emelkedik, az elérés pedig drágul.

Tovább olvasom »
brand, e-kereskedelem, facebook, internet, közösségi média, márka

Ne vegyük viccnek az online véleményeket

piac-profit.hu

A fogyasztók az interneten nagyszájúak: imádnak kritizálni, dühöngeni, de ha szükséget érzik a dicséretnek, az őszinte. Ez adja egy cég digitális portfólióját. Az online áruházakban, a közösségi médián, a Yelpen, a blogokon – mindenhol fulladozunk a véleményekben, a visszajelzésekben. És mindenki oda is figyel rájuk.

Tovább olvasom »
augmented reality, canvas hirdetés, cégmarketing, csetapp, e-kereskedelem, élő közvetítés, facebook, gps, hirdetés, kiterjesztett valóság, konverzió, közösségi média, lead, lead hirdetés, lévai balázs, lokalitás, lokalizált hirdetés, marketing, messenger, online, piac & profit, piacesprofit.hu, reklám, vásárlás

Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon

piac-profit.hu

A közösségi médiás marketing magyar guruja szerint a Facebook egyre inkább azon van, hogy a felhasználó mindent nála csináljon, ide értve a Messengeren történő vásárlást is. Ezzel nagy fejfájást okoz más oldalaknak, de lehetőségek sorát kínálja a kkv-knak. Ezekről is beszélt Lévai Richárd a Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferenciáján.

Tovább olvasom »
blog, blogolás, brand, cégmarketing, facebook, instagram, közösségi média, LinkedIn, márkaépítés, marketing, marketinggyakorlat, Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferencia, piac és profit, piacesprofit.hu, tartalommarketing, trend, versenyelőny, versenyhátrány

Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül

piacesprofit.hu

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!

Tovább olvasom »
büntetés, európai bizottság, facebook, közösségi média, social, social media, whatsapp

Óriás büntetés a Facebooknak

PP/MTI

110 millió eurós (34 milliárd forintos) pénzbírság megfizetésére ítélte az Európai Bizottság (EB) a Facebookot, arra hivatkozva, hogy az amerikai vállalat “félrevezető és téves információkat” közölt a Whatsapp üzenetküldő szolgáltató 2014-es felvásárlásakor – jelentette be a testület csütörtökön.

Tovább olvasom »
facebook, közösségi média, online marketing, social media, tartalomgyártás, tartalommarketing

Bünteti a Facebook a rossz minőséget

piacesprofit.hu

A Facebook régóta küzd a rossz minőségű tartalommal. Azokkal a linkekkel, amik hangzatos címekkel beterelik különböző weboldalakra az embereket, akik aztán csalódnak. Korábban is voltak már ennek megakadályozására szolgáló hírfolyam algoritmus frissítések, most pedig megérkezett a következő, ami az organikus és a hirdetett posztokat is érinti – olvasható a Közösségi kalandozások blogon.

Tovább olvasom »
digitális tartalom, facebook marketing, google, közösségi média, social media, tartalom marketing, ügyfélszerzés

Nem kellenek milliók a hatékony marketinghez

odora

A marketing minden üzleti modell kritikus részlete, a világ cégek ráadásul elképesztő összeget fordítanak marketingtevékenységekre. A Salesforce például bevételei több mint 50 százalékát a Twitter pedig 44 százalékát szánja erre. Ennél azonban jóval kevesebből is érhetünk el sikereket.

Tovább olvasom »
facebook, facebook marketing, közösségi média, like, reakció gombok

Kell nekünk a hála a Facebookon?

piacesprofit.hu

Azt már a kezdő social media menedzserek is tudják, hogy a közösségi médiában elsősorban az érzelmekre kell hatni, ha aktivitást akarunk kiváltani. A Facebook nem véletlenül bővítette a like gombot azzal, hogy már nemcsak tetszésünket, hanem mérgünket, szomorúságunkat vagy épp megdöbbenésünket is kifejezhessük. Bárhol. Bármikor.

Tovább olvasom »
céges kommunikáció, facebook, hatékony kommunikáció, közösségi média, közösségi oldal

Ne a Facebook szakin spóroljunk!

odora

A Facebook mára annyira bevett üzleti kommunikációs csatornává vált, hogy ha még nem készített céges Facebook profilt, hamarosan akkor is fog. Van aki már az első lépéseket, a kezdő posztokat is szakértőre bízza, ám van aki csak akkor lép, ha valami gond van. Miért éri meg profi segítséget kérni? Elmondjuk.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor