Piac & marketing

digitális marketing, facebook kampányok, facebook marketing, konverzió növelés, közösségi média, lookalike

Így lesz hatékonyabb a Facebook marketinged

piacesprofit.hu

A Facebook marketing során az egyik legnagyobb kérdés, hogy milyen célzással kezdjünk neki a kampányok beállításának. De mi van akkor, ha rátalálsz egy szűkebb szegmensre, melyből csak úgy dőlnek a konverziók az elején, azonban a célcsoportodat kezded kimaxolni és a hirdetések megjelenési gyakorisága lassan az egy tucatot súrolja? Ebben az esetben a konverziók száma csökken, az ügyfélszerzés költsége emelkedik, az elérés pedig drágul.

Tovább olvasom »
fogyasztóvédelem, panaszos ügyfél, ügyfélpanasz

Panaszkodásban már utolértük a nyugatot

piacesprofit.hu

Javult a fogyasztóvédelmi tájékozottság, és némileg erősödött a kereskedők iránti bizalom az előző negyedévhez képest – derül ki a Fogyasztóvédelmi Index aktuális értékeiből. A termékekkel, illetve szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok aránya immár nem tér el alapvetően a nyugat-európai tendenciáktól.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, online értékesítés, online kereskedelem

Mindent visz az online?

Timár Gigi

Az online értékesítés volumene dinamikusan nő, a szakértők szerint azonban már látszik a száguldás vége. A jövőben racionális lecsillapodással a „mindent a neten” helyett az online és offline értékesítési csatornák összekapcsolása válik trenddé.

Tovább olvasom »
interjú, keresőoptimalizálás, seo

SEO: nulláról az első helyre

piacesprofit.hu

Másfél évvel ezelőtt jött létre a keresőoptimalizálással foglalkozó blog, a ThePitch. Az oldal alig egy év alatt az élre került a hazai oldalak találati listáján. A keresőoptimalizási sikersztori hátteréről beszélgettünk Papp Gábor alapítóval.

Tovább olvasom »
értékesítés, kommunikáció, marketing, turizmus, vizes vb

A vizes VB és a sajtburesz tanulságai

Timár Gigi

A jeles eseményekben komoly üzleti lehetőség van, valódi hívó szót jelentenek a fogyasztóknak akkor is, ha a terméknek vagy szolgáltatásnak semmi köze a sporthoz. Tehát marketingkampányunk sikerét is megalapozhatja, ha kapcsolódik a nyári vizes vébéhez.

Tovább olvasom »
közösségi oldalak

Facebookban a magyarok a nyerők

PP/MTI

Az Európai Unióban a 16-74 éves korcsoportban az internetezők között legmagasabb arányban Magyarországon használnak közösségi oldalakat – derül ki az Európai Unió statisztikai hivatala, az Eurostat csütörtökön közzétett, 2016-os adataiból.

Tovább olvasom »
kiválasztás, munkaerőhiány, munkaerőpiac, toborzás

Az a szerencsés cég, ahol még van munkaerő

piacesprofit.hu

A hazai vállalkozások többsége nehezen talál szakképzett munkaerőt – derül ki a K&H kkv bizalmi index legutóbbi adataiból. Főként az ipari és a mezőgazdasági vállalkozások vannak nehéz helyzetben munkaerő-keresés szempontjából. A cégek toborzási szokása leginkább a hagyományos álláshirdetésnél merül ki, de van olyan is, aki közvetlenül az oktatási intézményekben keresi az új munkaerőt.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor